چشم انداز ما
ما با کیفیت ترین طراحی گرافیکی را
ارائه می کنیم
در بستر وب انواع مختلفی از روش ها برای طراحی گرافیک وجود دارد. هر یک با یک هدف خاص طراحی شده و پیام های خاصی را منعکس می کند. در واقع طراحی گرافیک، هنر ارتباط گرفتن با مخاطب در قالب تصویر، نماد و هر چیز دیگری است.
این روزها طراحی گرافیک مناسب در وب سایت نقش مهمی در جذب افراد و ایجاد کلیک دارد. فناوری های مورد استفاده برای طراحی گرافیکی متفاوت است و هر کدام اثرات فراوان و مثبتی در صورت اصولی بودن در راستای بهینه سازی سئوی سایت به همراه دارند.
خدمات طراحی لوگو اختصاصی
طراحی لوگو، برای هر شغلی چه آنلاین و چه غیر آنلاین، برای هر مجموعه و شرکتی دارای اهمیت بسیار زیادی است. لوگو تصویری است که نماد تجارت، وب سایت و خدمات خاص شما است.
همه ی لوگوها ترکیبی از تایپوگرافی و تصاویر هستند، هر نوع آرم احساس متفاوتی به شما می دهد و از آنجا که لوگو شما اولین چیزی است که مشتریان جدید مشاهده می کنند، باید به یاد ماندنی و منتقل کننده پیام شما باشند.
به همین دلیل است که طراحی گرافیک و شاخه طراحی لوگو اختصاصی از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.
این لوگو برای وب سایت، کارت ویزیت، پروفایل شبکه های اجتماعی، سربرگ و موارد بسیار زیادی کاربرد دارد و باید طراحی لوگو به دست افراد دارای ذوق هنری و خبره در این کار سپرده شود.
هزینه خدمات طراحی لوگو اختصاصی
همانگونه که دیدید طراحی لوگو اختصاصی انواع بسیار مختلف و متنوعی دارد که کار بر روی برخی آسان تر و برخی پیچیده تر است.
این امر در کنار انتظارات مشتری بر روی نرخ طراحی لوگو اثر گذار خواهد بود. برای اطلاع دقیق از قیمت انتظارات خود را با مشاوران و بخش پشتیبانی تاک در میان بگذارید تا هزینه اولیه برآورد شده و به اطلاع شما برسد.
انواع طراحی لوگو
لوگوهای مونوگرام (یا نشانک)
این نوع لوگو مبتنی بر یک آرم یا مبتنی بر تایپوگرافی است که از چند حرف تشکیل می شود، به عنوان مثال لوگوی ناسا.
لوگو مبنی بر کلمات کلیدی
مشابه یک نشانک، این نوع لوگو مبتنی بر یک نوع قلم و فرمت خاص بر اساس نام برند است مانند کوکا کولا. هنگامی که این نوع طراحی اختصاصی لوگو که با تایپوگرافی قوی ترکیب می شود، به ایجاد شناخت قوی برند کمک می کند.
لوگوی تصویری
یک لوگو تصویری یک طرح یا همان تصویر مبتنی بر طراحی گرافیک است، مانند پرنده توییتر.
لوگوی انتزاعی
استفاده از علامت انتزاعی نوع خاصی از طراحی لوگو تصویری است. به جای اینکه یک تصویر قابل تشخیص باشد مانند سیب اپل یا پرنده توییتر استفاده شود، یک شکل هندسی انتزاعی به کار برده می شود مانند لوگوی پپسی.
لوگوی تصویری- انتزاعی
این نوع طراحی لوگو یک شخصیت مصور را در بر می گیرد که اغلب رنگارنگ، گاه کارتونی و همیشه سرگرم کننده، هستند؛ در واقع سخنگوی برند شماست به عنوان مثال مرد سرهنگ رد لوگو KFC.
لوگو ترکیبی
این نوع طراحی لوگو که از یک کلمه یا نشانک ترکیبی و یک تصویری تشکیل شده است مانند برگر کینگ به تقویت برند شما بسیار کمک خواهد کرد.
لوگوی نمادین
در این طراحی لوگو از فونت خاص و یک نماد استفاده می شود. این لوگوها ظاهراً سنتی به نظر می رسند بنابراین اغلب برای بسیاری از مدارس یا سازمان های دولتی گزینه انتخابی هستند. صنعت خودرو نیز به آرم های نمادین بسیار علاقه دارد.
ویژگی های طراحی لوگو اختصاصی
برای داشتن یک لوگوی منحصر به فرد که نمایشگر شخصیت کار و خدمات شما باشد باید اصول مهمی توسط طراح گرافیک رعایت شود.
- سادگی طراحی لوگو
- انتقال مفاهیم توسط لوگو
- مقیاس پذیری لوگو
- مرتبط بودن طراحی لوگو
- قوانین رنگ در طراحی لوگو
- قوانین ثبت در طراحی لوگو
- زبان های طراحی لوگو
- طراحی لوگو برای کسب و کارهای مختلف
- نرم افزارهای طراحی لوگو
- گارانتی طراحی لوگو
سادگی در عین حال شیک بودن و برخورداری از استانداردهای لازم یکی از شروط مهم برای طراحی لوگو به شمار می رود.
مفاهیم و اهداف یک شغل باید مدنظر گرفته شود تا طراحی لوگو در راستای آن حرکت کرده و منتقل کننده آنها به مخاطب باشد.
مقایس پذیری و امکان استفاده در فرم ها و پلتفرم های مختلفی در طراحی لوگو یکی از اصول مهمی است که دست کارفرما را در استفاده از آن به هر شکلی باز می گذارد.
هر روشی که برای طراحی لوگو به کار می رود گرچه دارای اهمیت است اما مهم تر از آن مرتبط بودن طراحی لوگو با خدمات، نوع تجارت، نیازها و اهداف سفارش دهنده است.
توجه به روانشناسی رنگ و استفاده درست متناسب با نوع فعالیت و تجارت سفارش دهنده لوگو یکی از موارد مهم است که باید در طراحی لوگو رعایت شود.
برای طراحی لوگو اختصاصی، قوانین ثبتی و قوانین کپی رایت جاری هستند و از اهمیت بالایی برخوردارند به همین دلیل باید به صورت کامل رعایت شود.
آشنایی متخصصین یک مجموعه با زبان های روز دنیا در مورد طراحی لوگو اختصاصی و استفاده از ابزار مناسب نیز نکته بسیار پر اهمیتی است که در شخصیت بخشیدن به لوگو بسیار موثر است.
تجربه تیم حرفه ای تولید محتوای گرافیکی و طراحان گرافیکی دست شما را باز می گذارد تا برای طراحی هر نوع لوگو و در هر زمینه خدماتی و تجاری به این مجموعه اعتماد کنید.
طراحی لوگوهای اختصاصی برای صنایع غذایی، صنایع دستی، صرافی، قنادی، قهوه، قرآنی، ورزشی، فوتبالی، عکاسی، اینستاگرام، تلگرام، هیئت، هر فعالیت هنری، هواپیمایی، خیاطی، خودرو، خودکار، خشکبار، خیریه، خبری، حسابداری، جواهرات، جشنواره، شخصی، شرکت، شیرینی فروشی، لباس، آنلاین، نشریه، نظامی، مذهبی، مدرسه، کشاورزی، کامپیوتر، کابینت، گردشگری، ظروف، زعفران، رستوران، روانشناسی و غیره انجام می پذیرد.
بعد از گام اولیه این نوع طراحی گرافیک، که اتود زنی و طراحی اولیه در طراحی لوگو اختصاصی به شمار می رود تا زمانی که طرح اولیه به تایید مشتری برسد، گام بعدی استفاده از تجهیزات و نرم افزارهای به روز در این زمینه است تا طراحی لوگو به شکل اختصاصی و البته تخصصی روند خود را ادامه دهد و نتیجه مطلوبی حاصل گردد.
گارانتی طراحی لوگو اختصاصی یکی از خدمات خاص تاک است تا سفارش دهنده از بابت رعایت تمام اصول در طراحی و خاص و یونیک بودن اطمینان حاصل نماید و در صورت نارضایتی امکان اصلاح آن فراهم باشد.
نمونه کارهای طراحی لوگو اختصاصی
مشاوره با کارشناس
دریافت مشاوره رایگان
اگر هنوز به درستی نتوانسته اید تا تصمیم قطعی برای پیشرفت کسب و کار خود را بگیرید و یا حتی اگر نمی دانید چه راهی بهترین بازدهی را برای شما به همراه خواهد داشت کافی است تا فرم زیر را تکمیل کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن از مشاوره با کارشناسان ما استفاده کنید.
در خبرنامه ایمیلی عضو شوید
و ۵۰ % تخفیف برای اولین پروژه خود دریافت کنید.