چشم انداز ما
ما پر بازده ترین تبلیغات اینستاگرام را
ارائه می کنیم
اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی قدرتمند و محبوب به شمار می رود که تعداد مخاطبان بسیار بالایی نیز دارد. از این فضا بسیاری برای ارتقاء کسب و کار خود و معرفی آن سود می جویند که اثرات مثبتی نیز به همراه دارد اگر با الگوریتم ها و استراتژی های مختلف آن آشنا باشید.
- تولید پست و محتوای مناسب
- رایزنی با بهترین اینفلئونسر ها برای بازدهی بالا
تبلیغات در اینستاگرام چیست؟
یکی از پلتفرم های بسیار قدرتمند برای تبلیغ که در واقع ابزاری کم هزینه نسبت به دیگر شیوه های تبلیغ به شمار می رود اینستاگرام است.
می توان از تعداد مخاطب بالای این فضا در راستای معرفی کار و خدمات و فروش محصول استفاده کرد. به ویژه این که اینستاگرام اکانت بیزینس و فروشگاهی را نیز در راستای این امر تدارک دیده است.
انواع تبلیغات در اینستاگرام چگونه است؟
یکی از شیوه های مرسوم برای هر هدفی تبلیغ است. با توجه به تعداد عضو بالای اینستاگرام و افرادی که روزانه ساعات بالایی را صرف گشت و گذار در این برنامه می کنند با یک سیاست درست می توان از تبلیغات آن سود جست. این تبلیغات شامل پست و استوری در صفحات پربازدید و دارای کاربر فعال بسیار بالاست.
مزایای تبلیغات در اینستاگرام چیست؟
به دلیل میزان تعاملات بالای مخاطبان و به اشتراک گذاری سریع یک مطلب که در اینستاگرام که به وایرال شدن مشهور است با یک ایده خلاقانه می توان مخاطب بالقوه را به مشتری بالفعل تبدیل کرد.
در کنار جذب مخاطب از این پلتفرم به آسانی می توان در اینستاگرام داستان برندسازی و بازاریابی دیجیتالی را به پیش برد و از آن در راستای اهداف خود استفاده نمود.
سیاست شما کدام است؟
بازاریابی درون گرا یا برون گرا در اینستاگرام
بازاریابی درون گرا
سیاست های تبلیغاتی در اینستاگرام به صورت بازاریابی درونی و برونی است. کسب و کارهایی که به دنبال پیاده کردن یک استراتژی بلند مدت در دیجیتال مارکتینگ خود و بهینه سازی سئو هستند اغلب بر روی بازاریابی درون گرا متمرکز هستند.
در این سیاست یک پیج از پایه شروع کرده و دست به تولید محتوای اختصاصی و یونیک می زند و کم کم از این طریق مخاطب را به صفحه خود راهنمایی می کند.
بازاریابی برون گرا
در مقابل کسب و کارهایی که به دنبال بازدهی سریع هستند به روی بازاریابی برون گرا متمرکز می شوند. در این سیاست تبلیغات یک پیج به پیج های پر بازدید و دارای فالوور زیاد سپرده می شود.
هر کدام از این دو شیوه تبلیغ در اینستاگرام با توجه به هدف کسب و کار شما قابل انتخاب است و در صورت اجرای درست بازدهی مناسبی را نیز دارد.
هزینه تبلیغ در اینستاگرام
هزینه تبلیغ در اینستاگرام به نوع تبلیغ، نوع تولید محتوای متنی، بنری، موشن و مواردی از این دست و همچنین پیجی که برای این کار انتخاب می کنید بستگی دارد.نحوه تبلیغات به عنوان مثال پست یا استوری بودن و یا موقتی یا دائمی بودن تبلیغ نیز در هزینه تبلیغات دخیل است.
مشاوره رایگان تبلیغات
یکی از خدمات قابل توجهی که توسط تاک مارکتینگ ارائه می شود مشاوره رایگان جهت تبلیغات در اینستاگرام است.
برای بهره مندی از این خدمات می توان از بخش تماس با ما یکی از راه های ارتباطی با کارشناسان ما در این زمینه را انتخاب نمایید.
مراحل تبلیغات در اینستاگرام
الف
برای انجام تبلیغات اصولی در اینستاگرام باید برخی مراحل را طی کرد. توالی این مراحل برای رسیدن به بازدهی اصولی بسیار ضروری است.
در گام ابتدایی باید به تولید محتوای درست چه برای انتشار و چه برای تبلیغ پرداخت. در گام دوم پیج های هدفی را که برای تبلیغ انتخاب شده رصد کرد و بهترین را از آن میان گزینش کرد.
بعد از درج تبلیغ، بالا بردن میزان تعامل به ویژه در کامنت ها و رابطه با فالوورها به این دیده شدن پیج کمک می کند. در مراحل انتهایی نیز که تبلیغات اولیه و فالورهای مدنظر جذب شد برای گسترده شدن تبلیغات می توان به کمپین های بزرگ تر نیز فکر کرد و آنها را اجرایی کرد.
انواع هدف گذاری جهت تبلیغات در اینستاگرام کدام است؟
ب با توجه به نوع سیاست هدف گذاری تبلیغاتی در اینستاگرام هم متفاوت است و انواع مختلفی را شامل می شود از تولید محتوای یونیک گرفته تا تبلیغات برون گرا.
در تبلیغات برون گرا می توان از موارد چون قرعه کشی های اینستاگرامی، درج بنر در پست و استوری، تبلیغ سایت و لینک دادن به آن، برندسازی و کمپین های تبلیغاتی استفاده کرد.
تاک مارکتینگ چه کمکی برای تبلیغات در اینستاگرام می کند؟
پ شما به راحتی می توانید تمام مراحل تولید محتوای تبلیغ (بنر یا ویدیو) را با کمترین هزینه ممکن به تاک مارکتینگ بسپارید و سپس لیستی از صفحات اینستاگرام به صورت رایگان در اختیارتان قرار می گیرد.
با امکان مقایسه صفحات از نظر نرخ مشارکت و بقیه آیتم ها به راحتی می توانید پیج هایی که فکر می کنید مخاطبین آن ها به پرسونای مخاطب شما نزدیک هستند را بیابید و تبلیغات در آن ها را سفارش دهید.
دانستنی مفید
تشخیص درصد واقعی بودن فالورهای اینستاگرام
یکی از معضلات که در راه تبلیغ در اینستاگرام و پیج های دارای فالوور زیاد وجود دارد تزریق فالوور فیک به صفحه است تا از این راه آمار و ارقام گوگل زننده برای مخاطب ایجاد کنند.
با یک نگاه کلی به میزان تعاملات و لایک در یک پیج می توان درصد فالوور های فعال و فیک را تشخیص داد. البته برای آنالیز دقیق تر پیج ها ابزارها و وب سایت های تخصصی نیز وجود دارد.
بهترین روز و ساعت برای تبلیغات در اینستاگرام
طبق آخرین الگوریتم های اینستاگرام، این زمان بندی با توجه به هدف کسب و کار شما قابل انتخاب است و در صورت اجرای درست بازدهی مناسبی را به همراه دارد. گرچه ساعت ۲ – ۳ بعد از ظهر بهترین زمان روز برای ارسال پست در اینستاگرام محسوب می شود، اما بسته به روز هفته ای که در آن ارسال پست انجام می شود این ساعت تغییر می یابد.
چرا؟ زیرا در روزهای کاری افراد معمولاً هنگام بیدار شدن صفحه خود را بررسی می کنند و در اغلب موارد هم آن را به بعد از کار و ساعت ۱۹ تا ۲۱ موکول می کنند. این وضعیت در روزهای قبل از تعطیلات کمی متفاوت تر بوده و بهترین زمان برای این کار ساعات پایانی شب است.
خرید فالوور یا ربات برای اینستاگرام پیشنهاد می شود؟
با توجه به نوع سیاست های تبلیغاتی این امر می تواند مفید باشد اگر به فکر بازدهی سریع هستید. در صورتی هم که هدف شما طولانی مدت است بهتر است از خرید فالوور و ربات به شدت پرهیز نمایید زیرا برای پیج شما مضر خواهد بود.
آیا تبلیغات در اینستاگرام برای من مفید است؟
با توجه به اینکه این روزها گوشی های هوشمند و اینترنت در دسترس اکثر افراد جامعه هستند با تبلیغات هدفمند در اینستاگرام می توان از فضای آن به راحتی برای انتقال پیام، معرفی محصول، افزایش دانش و آگاهی و شناساندن خدمات استفاده کرد.
دیگری ترجیح و سمت و سوی بازار به سوی بنرها و بیلبوردهای شهری یا تبلیغات شهری نیست زیرا با هزینه کمتر در فضای مجازی می توان مخاطبان بیشتری در معرض تبلیغات قرار داد. به طور کلی به دلیل تعداد مخاطبان زیاد در اینستاگرام شما به راحتی قادر هستید تا از این امر در راستای اهداف تبلیغاتی خود سود بجویید.
تبلیغات در سایر شبکه های اجتماعی
ت امروزه اینترنت و فضای مجازی فرصت ناب و بی بدیلی را فراهم آورده اند تا با هزینه کمتر از تبلیغات به شیوه سنتی به تبلیغ در شبکه اجتماعی بپردازید.
این فرصت را به بهترین شکل باید مورد استفاده قرار داد تا از تعداد مخاطب بسیار بالای آن برای برندسازی، معرفی محصول و یا خدماتی که ارائه می دهید به بهترین نحو سود بجویید.
امکان لینک دهی به وب سایت و وب پیج هم از امتیازات مهم شبکه های مجازی برای بهبود بازدید و ترافیک سایت است.
تاک مارکتینگ با توجه به پتانسیل های هر فضا و نوع وب سایت یا کسب و کار آنلاین شما مشاوره های لازم را برای تبلیغ در شبکه اجتماعی ارائه می دهد.
همچنین این مجموعه تولید محتوای متنی، صوتی و گرافیکی را برای اجرای کمپین های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی به بهترین نحو به انجام می رساند.
رضایت مشتریان گواه بر خدمت رسانی اصولی و شناخت تاک مارکتینگ از فضای مجازی برای این امر دارد.
مشاوره با کارشناس
دریافت مشاوره رایگان
اگر هنوز به درستی نتوانسته اید تا تصمیم قطعی برای پیشرفت کسب و کار خود را بگیرید و یا حتی اگر نمی دانید چه راهی بهترین بازدهی را برای شما به همراه خواهد داشت کافی است تا فرم زیر را تکمیل کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن از مشاوره با کارشناسان ما استفاده کنید.
در خبرنامه ایمیلی عضو شوید
و ۵۰ % تخفیف برای اولین پروژه خود دریافت کنید.